חדשות

יחידה חדשה לנוירוכירורגיה נפתחה במרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר

ד"ר אמיל מרגולין יעמוד בראש היחידה החדשה שנועדה לתת מענה מקצועי למטופלים עם גידולים במוח ולסובלים מבעיות בכלי הדם של המוח

ניתוח להסרת גידול במוח. צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא נפתחה יחידה חדשה לנוירוכירורגיה והיא פועלת כחלק מהמערך הנוירולוגי בבית החולים. ד"ר אמיל מרגולין יעמוד בראש היחידה החדשה כשלצידו שלושה רופאים: ד"ר זיגמונד רוטמן, ד"ר אהוד שלמון וד"ר שריף רובין.

ד"ר אמיל מרגולין, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ב"שמיר- אסף הרופא"

ד"ר מרגולין, תושב ירושלים, נשוי ואב לשניים, הגיע ל"שמיר-אסף הרופא" מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם עבד כ-19 שנה במחלקה הנוירוכירורגית בתחום גידולים בבסיס הגולגולת ופתולוגיה וסקולרית של המוח. הוא גם מומחה בניתוחים שבהם נעשה שימוש במיקרוסקופים ובאנדוסקופיה.

היחידה החדשה, מסרה הנהלת בית החולים, נועדה לתת מענה מקצועי למטופלים עם כל סוגי הגידולים במוח וכן לאלה הסובלים מבעיות בכלי הדם של המוח ונזקקים לטיפול כירורגי בכאבים בפנים (טריגמנל נאוראלגיה).

ד"ר מרגולין ציין עם כניסתו לתפקידו החדש כי לרשות היחידה הועמד ציוד חדש בחדרי הניתוח וכן בטיפול נמרץ ובמחלקות האשפוז והוא מצפה לשיתוף פעולה הדוק ומלא עם יתר מחלקות האשפוז וצוותיהן בבית החולים.

נושאים קשורים:  נוירוכירורגיה,  גידולי מוח,  בית החולים שמיר-אסף הרופא,  ד"ר אמיל מרגולין,  ד"ר זיגמונד רוטמן,  ד"ר אהוד שלמון,  ד"ר שריף רובין,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
20.01.2020, 18:03

בהצלחה!

אנונימי/ת
20.01.2020, 22:50

בהצלחה, כדי להזכיר, ומן הראוי להזכיר, שד"ר שיפר פתחה את היחידה והיתה ממנתחי המוח הטובים ביותר